tråk (saknar min Björn :'// )

VEM
Kramade dig senast? Ida :'(
Pussade dig senast? Madde
Ringde dig senast? Ida :'(
Var hemma hos dig senast? Sofia & Becka :'/<3
Var du hemma hos senast?Ida ;'(

JAG
Är singel?
Nej ;) har ju den bästa pojkvännen ;D<3
Saknar någon just nu? Ja,GRYMT MKT! :'((
Är rädd för att bli övergiven? mmh...
Svär ofta?nästan? x)


HAR DU
Piercingar? Öronen x)
Pojk/flickvän? bästa pojkvännen ever ju :D<3
Sagt "jag älskar dig" till någon? aa,
Varit kär? Jupp
Dumpat någon? mmh
Somnat i skolan?när det är tråkiga lektioner :)

VEM/VILKA.
Fick du sms från senast? Ida :'//
Saknar du mest just nu? 1:a är Björn och 2:a är Ida :(
Tycker du om? ÄKTA!
Kan du lita på mest? Äkta,


OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN : Tove Andersson ;)
FÖDD : 1997
BOR: Huvudstaden :D
SMEKNAMN : kalla mej vad som helst ? ;o
FAMILJ : Skilda :s
INTRESSEN : kompisar ;)



HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : / Många grymt mkt! :'((
ÅNGRAT NÅGOT: mmh,
LJUGIT : typ
SVIKIT NÅGON : bästa vännen :'//
KÄNNT DIG SÄMST : Alltid! ;'/
GRÅTIT : många gånger :/
SKRATTAT : Alltid ju ;D
VARIT SJUK : inte sjuk men mått dåligt :o
VARIT UTOMLANDS : nepp,men vill :)


KÄNSLOR..
GRÅTER DU OFTA :
nästan,när jag behöver det :/
SKRATTAR DU OFTA : Alltid ju :'D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: inte så bra,saknar min älskling :'(((
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: sådär? ;o
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Alltid, :s
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : hmm?



KÄRLEK!..

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: BÄSTA POJKVÄNNEN EVER JU :o :D*stolt*<33
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : i Björn ja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0