♥Tove bloggar :)

Hej bloggen!
Nu är jag med Sofia & Rebecka,vi tittar på TV & jag saknar MIN älskling :'((<3
Jag har inte kunnat sluta tänka på Björn :'(( jag saknar han för mycket!! § :'((
Men ja,Älskar dej Björn!(L)<3
(!)
[x] adam
[x] alexander
[] aida
[x] alicia
[] alexis
[x] Andreas
[x] albin
[x] amanda
[x] angelica
[x] anna
[x] anders
[ ] asuka
[ ] agneta
[] beatrice
[x]björn
[x] cecilia
[x] camilla
[x] daniella
[x] daniel
[x] emelie
[x] emil
[x] emma
[x] ebba
[x] elvira
[ ] fabian
[x] fanny
[x] felicia
[x] felix
[x] filippa
[x] frida
[x] Hanna
[ ] helga
[x] helena
[ ] henny
[x] hedda
[x] ida
[x] jessica
[x] isabelle
[x] isabella
[x] jennifer
[x] jacob/jakob
[x] jenny/jennie
[x] jesper
[x] joel
[x] johanna
[x] john
[x] josefin
[x] julia
[ ] jörgen
[x] kajsa/cajsa
[x] karin
[x] katarina
[x] klara
[x] kristin
[x] lena
[x] lina
[x] linda
[x] linn
[x] linnea
[x] lovisa
[x] louise
[x] lisa
[x] lotta
[x] lucas
[x] malin
[ ] Mio
[x] matilda
[x] marie
[x] maria
[x] max
[x] mikael
[x] mimmi
[x] måns
[x] kevin
[x] moa
[x] maja
[x] nathalie
[x] niklas
[ ] ola
[x] oskar/oscar
[x] Rebecca
[x] sanna/sanne
[x] sandra
[x] sara/sarah
[x] sebastian
[x] simon
[x] sofia
[x] samuel
[x] sofie
[ ] stefania
[x]stephanie
[x] tove
[ ] zalle
[x] oliver
[x] andre
[ ] li
[ ]monique
[x] victoria
[x] mickaela
[x] veronica
[ ] magdalena
[x] margareta
[x] stina
Resultat: 87  ;D
Heta kyssar//-'Tove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0