♥ Frågor // Sofia

Namn; Sofia
har du pojkvän ; nej.
Har du kramat någon idag; aa
Har du pussat någon idag; nej
Vad har du ätit idag; Pasta sallad,typ ;)
dagens klädsel; jeans, adidas kofta & ett svart linne under koftan.

 

hur många har du kysst; Inte många...
har du älskat på riktigt; mm  (a)

 

antalet personer du hatar; Jag ränknar inte,men många...
antal personer du saknar ; 4 hit tills, Tove,Ida,Amanda & Madde :(
hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt; inte så många gånger,men nåra gånger...
hur många kontakter har du på msn; nåt med 400...
senaste gången du spelade TV-spel; i fredags typ x)<3

senaste gången du grät; från Fredas till Söndas(Idag)
vem pratade du i telefon med sist; Tove! :D<3

 


senaste personen du tänkte på; Tove bästavän! ;'(<3
senaste personen du kysste; hmm...
vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det; Vi måste vara nån dag gumman, från Tove<3
senaste personen du hade en msn konversation med; Tove (aa'<3

senaste gången du var full ; Aldrig!? ;o
vilken film kollade du på senast; Jag vet inte? men nån skräckis iaf ;P
är du kär just nu ; Jag vet faktiskt inte ;s
Vem ska du träffa imorgon ; Skola imorgon? ;o :)
vem vill du kasta en sten i huvudet på; Vem vill? ;)
vad önskar du att du slapp göra ; Gå till skolan imorgon :o

vad längtar du till; Att träffa bästa Tove och slagga hos henne igen :D

vad ångar du i ditt liv; mycket ;'//

när flög du senaste; Grekland sommaren 09 :)

tror du att folk pratar bakom ryggen på dig; det gör nåra säkert...
kan du vissla; Japp ;)
äger du en ipod ; aa :D

 

vilken är din favorit månad & år ; alla månader och jag vet inte år ;P
tycker du om gul-bil-leken; Kör den precis inte :)
gillar du att ha folk omkring dig; som vilka?

 

vad sa du senast högt? NEJ!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet; beror på ;)

vad är du på för humör just nu; nja sådär antar jag...
hur många kuddar sover du med; 4 just nu ;))
har du varit kär; japp

 

 

gjorde du klockan åtta i morse; satt vid datan :)
första bästa kompis; Tove Andersson & Amanda Larsson, tror jag

har du saknat någon de senaste 48 timmarna; Det har jag säkert gjort ;)

 

vilket uttryck använder du messt; "Typ", "bah", "kanske", "omg" fast mycket mer :)
vem och vad står det i ditt 10;e sms; Tove: Alltså nej ;o

gillar du någon särskild extra mycket nu; tror inte det ?
har du bra självförtroende; Nja, Ibland...?

 

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=6yikNhPh9n8

 

 

 

Heta pussar// -'Sofia♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0