♥ Toveh bloggar :)

DIN BÄSTAVÄN , SVARA OM  DU ÄLSKAR HENNE...




Vad har hon för hårfärg just nu?
Brunett
färgat håret? tror inte det
Vilka färger har hon haft? bara Brunett
vad brukar hon använda för smink? smink? :)
vad är erat första minne? msn?
var bor hon? Örebro ;d
är du avensjuk på hon? Skojar du? :O
vad heter hennes syskon? vet inte? ;d
när träffades ni senast? aldrig ;o
hur träffades ni första gången? Max kände henne sen lärde jag känna henne :D<3
vad går hon i för sporter? HANDBOLL,ofc ;)
vad brukar hon göra på helgen?
Kompisar :)
vad brukar hon göra efter skolan? vet inte
har ni kramats?ne,men vill<3
har ni pussats? ne,
brukar ni säga att ni älskar varandra?
ALLTID! ♥
har hon fräknar? nepps
har ni kollat på film någon gång? nepps
har ni sovit i samma säng? nepps
har ni skrattat tills ni gråtit? inte tillsammans men hon hemma och jag hemma ? ;o<3
har du sett henne gråta? ne,men jag känner hennes känslor
har hon sett dig gråta? ne
vad ska ni göra i sommar? träffas första gången? :D<3
hur länge har ni varit kompisar ? kompisar? Bästa vänner :D<3
har hon svikit dig någon gång? Aldrig :')<3
har ni pratat i telefon någon gång? tror inte det?
kommer ni vara kompisar om 10 år? Bästa vänner! :)<3
älskar du henne? Men dahh?,Klart jag gör mest!♥
och sist , vad heter din bästa vän? Stephanie Yasmine Larsson! (L)<3
heta kyssar//-'Toveh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0