Svar på fråger :)<3

Fråga från Kanya,

Till Sofia:
1.Vem är din allra bästavän?
2.Är du kär i nån? I så fall vem?
3.Vilken låt gillar du mest?
4.Vad fick dej att börja blogga? :)<3

Till Toveh:
1.Älskar du nån mer än mest i hela ditt liv?
I så fall vem?
2.Vem är din ALLRA bästavän? :)<3
3.Är du tsm med nån,om du är vad heter han?
4.Är du hel svensk?
5.Gillar du skolan?
6.Vad fick dej att börja blogga?<3
Till båda:
1.När blev ni kompisar?
2.Hur länge har ni varit kompisar?
3.Hur lärde ni känna varandra?
4.Vad är ert första minne tillsammans?
Svar från Sofia:
1.Sara
2.Är inte kär i nån,men gillar nån...
3.Olika :)
4.Det verkade kul att blogga
Svar från Tove:
1.Björn,såklart!<3
2.Malin hittills,men har ganska många.
3.Björn,Bästa pojkvännen ever ju! :D §
4.Ja,jag är hel svensk.
5.*host* gillar inte skolan. *host*
6.Nja,det verkade roligt att blogga.Så jag började blogga :)
Svar från båda:
1.Vi blev kompisar av början av sommaren 09 :D
2.  länge :)
3.Vi träffades när vi badade med några kompisar sen träffades vi! :)<3
4.Badet :D

Fråga från Malin,
Älskar ni mej? :D<3
Svar: Såklart vi gör gumman! :D<3(L)§

Fråga från Moa,
Är det sant att du är tsm med en 98a?
Svar från Tove: Ja :O om du tror att han är en liten plutt så har du fel! Han är den underbaraste på denna jord!



Fråga från Johanna,

Till Sofia:
1.Vilka föredrar du? (stavning)
2.När fyller du år?
3.Vad gör du på fritiden?
4.Bästa ämne i skolan?
Till Tove:
1.Vilka föredrar du? (stavning)
2.När är du född?
3.Vilket datum fyller du år?
4.Vilket ämne gillar du i skolan?
5.Hur många gånger bloggar du om dagarna?
6.Hur mycket älskar du din pojkvän?
Båda:
1.Vem/Vilka är eran favorit artist?
2.Vad andvänder ni för smink?,ni blir sjuk fina i smink :O<3
3.Hur länge har ni litat på varann?
4.Har det hänt att ni gillar samma kille?
5.Vad gillar ni för musik?
6.Hur får ni håret att bli så himla snyggt? :O<3
Svar från Sofia:
1.Jag föredrar ÄKTA!
2. 4 maj.
3.Är med kompisar.
4.Idrott,gills det? x')
Svar från Tove:
1.Jag föredrar alla ÄKTA!
2. 1997
3. 4 Februari.
4.Idrotten :)
5.nja,typ 3 gånger ;)
6. mer än vad nån annan gör!!! Han är mitt allt!<3

Svar från båda:
1.Vi har många.
2.Mascara,eyliner,kajal,brunkräm,puder och många fler :)
3.Sen vi lärde känna varann.
4. Tror verkligen inte det,i så fall vem skulle det vara? ;)
5.Massor
6. Det är verkligen inte snyggt,men vi är födda så :D


Fråga från Elin,
har ni syskon?
I så fall vad heter dom?
Svar: Ja,vi har syskon. Sofias heter Jakob och Fanny.
Toves heter Ellen,Katarina och Amanda.
Fråga från Felluw,
Vem är Tim? :O

Svar: Tim är en kille :O


Fråga från Tim,
Till båda:
1.Vem skulle ni vilja bli tsm helst?<3
2.Vem saknar ni mest?<3
3.Har ni varit utomlands tillsammans,I såfall vart?<3
4.Bor ni nära varandra?<3
5.Vem är eran "EX"? ;d
6.Vem älskar ni mest?<3

Toves svar:
1.Björn och är redan tsm med han.Han är den bästa pojkvännen ever!
2.Björn!!! :´(
3.aa,jag och Sofia va i Grekland senast tillsammans :D<3
4.aa,ganska
5.Erik ;d
6.Björn,såklart!!!!!!<3
Sofias svar:
1.Tim  ;$
2.Kompisarna
3.aa,Grekland :D<3
4.aa,ganska typ?
5.Gabriel
6.alla ÄKTA vänner...


Frågan från  -(Anonym),
Tove,Gillar du Dennis? ;d
Svar:NEJ! :O
Jag gillar han som kompis men är inte kär,NEJ! :O


Frågan från Ida,
Tove,Är det sant att du känner Tim mer än Sofia?
Sofia,Är det sant att känner Dennis mer än Tove?
Svar:
aa,Tim är min barndomsvän! :D (från Tove)
Nej,Tove känner Dennis mer än mig (från Sofia)
Frågan från Sofia L,
Vilka har du känt längst?

Svar:
Jag har känt Tim längst,men har mer,(Toves svar)
Jag har känt Sara längst(Sofias svar)

Fråga från Linda,
Tove:
Hur får du ditt hår så fint?
Sofia:
Vilka låtar lyssnar du på?
Toves svar: Jag föddes med sånt hår :)

Sofias svar: Jag lyssnar på dom låtar jag gillar :) Desto mer musik desto mer gillande ;d

Fråga från Hanna,
Till Tove:
1.Hur länge har du varit kär i din kille?
(innan ni blev tillsammans)
2.Hur många gånger har du varit utomlands med en kompis?
3.Är du fortfarande kompis med Maria?
4.Älskar du mig? :D<3
Till Sofia:
1.Älskar du mig? ;D<3
2.Hur länge har du bloggat?
3.Hur länge har du varit singel?
4.Vem är du kär i?
5.Har det hänt att du och Tove bråkar några gånger?
Toves svar:
1.Jag var kär i han sen vi lärde känna varann :$
2.typ 3-5 gånger :D
3. Ja,eller nästan...
4. Klart jag älskar dej min söta blogg läsare :)<3

Sofias svar:
1.Såklart gmn :D<3
2.Nja,inte så länge :)
3. I cirka 1-2 månader ;/
4. Jag är inte kär i nån,men jag gillar nån extra mycket... ;$
5. Ja,vi bråkar ganska många gånger :o
















Tack till ALLA som har frågat! :D<3
Heta kyssar och kramar//-'Tove och Sofia♥

(  Tim läser du min och Sofias blogg? :O<3  )
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0